Het NHD: ”Bedrijfsfilms die kloppen met het idee van de klant”

18 augustus 2011

Vandaag staat er een kort stukje over ons en het bedrijf in het Noordhollandsdagblad (NHD). Hierbij een korte samenvatting.

We waren gevraagd voor een interview voor de rubriek: op weg naar de top. Leuke reclame voor Playforward dachten we, dus we deden graag mee. De samenvatting:

Jos is de creatieve filmer met marketingopleiding. Koen is voor de zaken en is klankbord voor Jos zijn creativiteit. Tijdens de opnames van de bioscoopfilms waren de twee al meer geïnteresseerd in de filmcrew dan de collega-acteurs. Nu dus geen speelfilms, maar effectieve, commerciële bedrijfsfilms. Zo goed mogelijk de boodschap overbrengen in beeld. Een hang naar creatief en fictie is nog zeker aanwezig, maar er zijn regels waar ze zich aan moeten houden. Het spelen met die voorwaarden in commerciële opdrachten is de uitdaging. Jos kan soms lang aan details werken. Ik ben dan zijn klankbord. We gaan uit van diegene die het beste klikt met de klant, op zijn gevoel maken we de film. Onze doel is het maken van goede bedrijfsfilms die kloppen met de ideeën van de klant.

Lees het hele artikel met behulp van de foto’s!

Benieuwd hoe wij onderscheidende films maken?

Introductiepakket ontvangen

Het NHD: ”Bedrijfsfilms die kloppen met het idee van de klant”

Wil jij scoren met videocontent? 

 

Ontdek onze succesformule


Vertel me meer. »

Video marketing
»