Opvallen op beurzen

 

Wat nu als dé allerbelangrijkste beurs in jouw branche voor de deur staat. Een beurs die echt goed móét gaan. Dan regel je een professionele stand, natuurlijk. En zorg je dat je collega's goed getraind zijn, uiteraard. Je laat niets aan toeval over. Dus hoe zorg je dan dat jij extra opvalt? Dat was de vraag waar Gerhard van Reeuwijk met liep. Het antwoord was: een knaller van een brandvideo. 

background-color:#F2F0F2 donker

Opvallen is alles geven

Voor Koks Group maakten we een brandvideo waar alles in zit. Actieshots. Droneshots. 3D animatie. Een Night Shoot. Een krachtige edit. Op de beurs was de video zo'n enorme eyecatcher dat mensen die langsliepen, stopten en hun smartphone pakten om de video zelf te filmen.

 

De klantvraag

Hoe val je extra op tijdens dé belangrijkste beurs in jouw branche. Je bent lang de enige niet die op de beurs staat. En alle andere bedrijven zorgen ook dat de stand er top uitziet. Dus hoe trek je dan de aandacht? Daar zat Gerhard van Reeuwijk van Koks Group mee in zijn maag. 

Onze strategie

Op een beurs is er veel afleiding en het is komen en gaan van mensen. Het is de truc om de video zo te maken dat mensen echt even gaan staan kijken. Daarom was ons advies om een krachtige, trailer-achtige brandvideo te maken, die bol staat van de actie en waar mensen hun ogen niet vanaf kunnen houden. 


Met een 'Car-Cam' filmden we
geweldige 'Drive-by' shots


 

De video

De kracht van deze video zit in het verhaal en dynamiek. We hebben veel verschillede type beelden gemaakt: rijdende shots, droneshots, avondshots, 3D shots. Daarmee zetten we een dynamische up-tempo edit neer. De voice-over vertelt een verhaal die je als kijker meeneemt in een wereld waar veel op het spel staat. Door de dynamiek en het verhaal is de video een enorme kijkmagneet. 

Het resultaat

De video is vertoond op een scherm van 4 bij 2 meter en speelde continue. Het was zo'n enorme binnenkomer dat veel mensen die langsliepen, bleven staan om te kijken. Sommige pakte zelfs hun smartphone om de video zelf te filmen. De mensen van Koks kregen veel lovende reacties de hele beursweek lang. De video is voor Koks een krachtige tool om ook tijdens andere beurzen hoge ogen te gooien. 

Een video laten maken?

Start hier jouw offerte

Opvallen op beurzen

Wil jij scoren met videocontent? 

 

Ontdek onze succesformule


Vertel me meer. »

Video marketing
»