Vijf elementen voor een betere conversie

08 september 2010

Iedere ondernemer die veel belang hecht aan zijn website is continue bezig met het zoeken naar hoe hij/zij de conversie kan verhogen. Marketingfacts.nl geeft een vijftal elementen die belangrijk zijn voor hogere conversie op de langer termijn. Webvideo sluit goed aan op verschillende van deze punten. Lees hieronder de vijf elementen in het kort of gaan naar marketingfacts.nl voor het hele artikel.

Deze vijf elementen zijn: 
1: Conversie is een kwestie van mensen en doelgroepen
Je moet je volledig richten op je doelgroep en hoe zij jou media gebruikt. Zij bepalen het succes van elke medium. 

2: Conversie is cross-disciplinair en cross-divisioneel
Mensen (en dus ook jou doelgroep) gebruiken talloze verschillende kanalen om informatie te vinden en te communiceren met bedrijven. Hun gedrag is hierin niet rechtlijnig, van A naar B. Zij kunnen via talloze wegen bij uw verkoopafdeling komen. 

3: Conversie is een kwestie van engagement en motivatie
Conversie heeft als doel mensen tot actie aan te zetten. Hierbij is het belangrijk de motivatie van je doelgroep te kennen. Waarom gaan ze tot actie over?

4: Conversie is een kwestie van graduele verbetering
Men kan niet verwachten dat na een aantal verbeteringen de conversieverbetering blijft. Het kan net zo makkelijk weer langzaam naar het oude niveau terug zakken. Als ondernemer moet je daarom op zoek blijven naar verbeteringen in elke onderdeel van het conversieproces. 

5: Conversie kan niet zonder data
Meten is weten!

Klik hier voor het hele artikel op marketingfacts.nl

Benieuwd hoe wij onderscheidende films maken?

Introductiepakket ontvangen

Vijf elementen voor een betere conversie

Vraag nu
gratis aan:

Introductiepakket

Introductiepakket
»